03:27 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سامانه الکترونیکی

کارت سوخت بعد از خرید و فروش خودرو چه می شود؟
پایگاه خبری راد: فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت‌اند، درحالی ادامه دارد که از سوالات اساسی در این فرآیند تکلیف کارت سوخت بعد از خرید و فروش خودرو است.
تقریبا یک میلیون نفر موفق به ثبت‌نام‌ کارت سوخت المثنی شدند
پایگاه خبری راد: درحالی که یک هفته تا اتمام مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی باقی مانده است، آمارها حاکی است که به‌طور کلی از سوم آذرماه تاکنون جمعا حدود ۸۹۰ هزار نفر موفق به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی شده‌اند.
 بازیابی رمز کارت سوخت را با چه روشی می توان انجام داد؟
پایگاه خبری راد: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر تهران می‌توانند با مراجعه به چهار ناحیه مرکزی در میدان آرژانتین، شمال در خیابان شهید عراقی، شرق در خیابان دردشت و جنوب در میدان راه‌آهن و شهرری، به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.
افرادی که موفق به ثبت نام و دریافت کارت سوخت المثنی شده اند
پایگاه خبری راد: آخرین آمار حاکی است که از هفته گذشته که فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی آغاز شده، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت به سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۵ هزار نفر ثبت‌نام موفق داشتند.
اعلام آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی در سامانه الکترونیکی خدمات دولت همراه را اعلام کرد.
چراغ سبزی به حضور ابزارهای مجازی در صنعت بیمه
پایگاه خبری راد: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی نظارت و هدایت صنعت بیمه موسوم به "سنهاب" و تفاهم بیمه مرکزی و معاونت فناوری ریاست جمهوری برای گسترش حضور استارت‌ آپ‌های بیمه‌ای علائمی است که می‌توان آن را گام جدی صنعت بیمه در مسیر الکترونیکی‌سازی تلقی کرد.
استاندارد سیستم‌های آشکار سازی و اعلام حریق تصویب شد
پایگاه خبری راد: استاندارد سامانه‌های آشکارسازی و اعلام حریق، تجهیزات اعلام حریق- آژیرها که با همکاری کارشناسان آزمایشگاه سامانه الکترونیکی وهوشمند مرکز خدمات پدافند غیر عامل سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تدوین شده است، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به تصویب رسید.
آغاز به کار پنجره واحد خدمات الکترونیک در مناطق آزاد
پایگاه خبری راد:قرارداد همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت کر اکسلرنت (Core Accelerant) با محوریت ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک مناطق آزاد امضاء شد.
۹ راه‌حل برای مسئله کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: مسائل کامیون‌داران و رانندگان ابعاد گوناگونی دارد که دارای راه‌حل‌های حقوقی و سیاستی است؛ اما این مسائل لاینحل باقی مانده و کُندی تصمیم‌گیران اصلی این حوزه علت‌العلل ناکامی‌هاست.
رشد همراه با احتیاط قیمت سهم‌ها در بورس تهران
پایگاه خبری راد: در حالی که بورس تهران در رکود نسبی به سر می برد، قیمت برخی از سهم‌های شاخص ساز با احتیاط رشد کرد تا دماستج بازار سرمایه به تراز ۹۴ هزار و ۷۹۶ واحدی برسد.
"نیما" را بشناسید
پایگاه خبری راد: در راس سیاست جدید ارزی دولت برای ساماندهی بازار ارز، کنترل عرضه و تقاضا و اشراف بر گردش ارزی و همچنین حذف معاملات زائد و غیرضروری قرار دارد. بانک مرکزی مدعی است که به بخش عمده‌ای از این هدف از طریق سامانه الکترونکی نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) دست یابد.
واحدهای غیرمجاز را پلمب نمی‌کنند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیک و حفاظتی باید سختگیری‌ها برای واحدهای غیرمجاز افزایش پیدا کند تا فعالیت برای آنها غیراقتصادی شود، اما از آنجاکه این صنف به همراه ۹۹ صنف دیگر از دریافت مجوز اماکن منع شده‌اند این مجموعه واحدهای غیرمجاز را پلمب نمی‌کند!
صفحه قبل | صفحه بعد